pondělí 1. června 2015

Mé sny....

Sny jsou tu od toho, aby se plnily a poslední dobou je okolo mě stále více lidí, kteří své sny realizují.  Jsem ráda za ně, ale sama tak nějak stagnuji a občas mám pocit, že můj život teď nějak nikam cíleně nesměřuje. A že na realizaci snů není čas. Jsem student s doslova prázdnými kapsami a už je to dlouho, co jsem si udělala radost nějakou věcí, kterou bych opravdu chtěla. Také mi přijde, že se některé sny mění, nebo že je jednoduše vytěsním do pozadí a časem třeba zapomenu.

(zdroj)

Tak jsem se je rozhodla sepsat a postupně realizovat ať už v blízké budoucnosti, nebo o trochu později.

1. Dodělat vysokou a pokračovat ve studiu

Aktuální sen, dělala jsem něco, co mě bavilo 3 roky a nevím, co bude potom, ale chci mít i ten malý bezvýznamný titul už jen proto, abych dokázala sama sobě, že na to mám.Nevím, zda mě někam vezmou, kde zkončím na podzim... Ale chci studovat dokud na to budu mít, protože mám tu možnost studovat zdarma (zatím) a třeba v americe je školné vysoké a zdaleka si ho nemůžou dovolit všichni. Pracovat budu pak už po zbytek života a to mě trochu děsí.

(zdroj)


UPDATE: Ten malý titul už mám. - Tvrdá práce se vyplatila a je ze mě Bc. Terez! :))) Teď už jen dostat se na magisterské studium a být jednou paní magistra! :)

2. Procestovat svět

Na světě je tolik zajímavých míst, kam se chci podívat. Tolik kultur chci objevit. Zajímají mě zvyky a tradice, zapomenutá místa, oázy, památky, kuchyně. Chci to vše vidět....

Tento sen si vlastně plním už od první dovolené na Malorce v roce 2002... Výhledově bych ráda navštívila Anglii, protože jsem tam ještě nikdy nebyla a to tam mám sestřenici. A také chci naplánovat pro přítele výlet do Říma. A vidět klasické modrobílé Řecké městečko s krásnou architekturou.

(zdroj)


3. Zdokonalit jazyky a začít se učit italsky

Co z toho, že mám základy tolika jazyků, když kromě anglického a českého znakového, tyto základy nerozvíjím? Mám základy finštiny, ruštiny a němčiny a alespoň němčinu bych chtěla trošinku pozvednout. Příští rok bych ráda začala pracovat na nějakém tom certifikátu z angličtiny. Italština je pro přítelkyni itala nezbytností a chtěla jsem ji umět už dávno předtím, než jsem přítele potkala. No i když základní slova a fráze mě už  naučil, ale kromě restaurace, se nedomluvím. Pokud tam jednou budeme žít (tak zněl plán),  je nejvyšší čas začít!

4. Podnikat, být úspěšná a zaopatřit rodinu

Od mala jsem chtěla být paní šéfová a na 1. stupni základky jsem říkala rodině, že chci jít na šéfofskou školu. No a nějak mě to šéfování nepustilo. Nikdy mě nebavilo poslouchat jak mám dělat svoji práci, co vše jsem mohla udělat jinak, rychleji, efektivněji, cokoliv. Ráda si dělám věci po svém. Tak uvidíme, co se z toho vyvrbí. Záměry s podnikáním si zatím nechám pro sebe. :)

5. Vyzkoušet si paragliding, letět balonem a letět ve vzduchovém tunelu (původně to bylo zažít stav beztíže, ale to třeba až budu jednou ta milionářka :D)

6. Malá romantická svatba venku v přírodě v kruhu nejbližších

7. Malý domek se zahrádkou a pejska

Každý rok jsem si psávala Ježíškovi o pejsana a nic. Máma nemá ráda chlupy, tak z toho nikdy nic nebylo. A protože přítel také miluje zvířata a s pejskama vyrůstal, tak hned jak se přestěhujeme do svého, adoptujeme pejska.
 A proč sním o zahrádce? Vždycky mi nejlíp bylo na babiččiné zahradě, kde jsem běhala bosky, trhala ovoce, houpala se v síti a pomáhala prarodičům se sklízením (do pusy :D). Domácí ovoce a zelenina je bezkonkurenční! A vlastní domeček je vlastní domeček.
UPDATE: Tenhle článek byl naplánován a já na něj úplně zapomněla, takže se zveřejnil bez úprav a se spoustou překlepů. Omlouvám se a dám si na to pro příště pozor.

A jaké sny máte vy?

Terez


10 komentářů:

  1. Krásné plány! Určitě se ti splní. Je dobré je mít a funguje to. Všecho bude, chce to jen čas. Vím z vlastní zkušenosti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Už jsem začala a hodlám pokračovat! :) Nevzdávám se a udělám pro to maximum.

      Vymazat
  2. Máš to krásně naplánováno! Tak s chutí do toho a sny se ti určitě splní! :*

    OdpovědětVymazat
  3. To vyjde, jen se člověk musí dočkat času, a trochu přiložit ruku k dílu ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné sny. Když na nich zapracuješ, určitě se splní. :) Pobavila mě šéfovská škola, tys to měla rozmyšlené! Já chtěla být kouzelník (opravdový :D).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě není pozdě na to, stát se kouzelníkem An! :D Nojo, holky chtěli být veterinářky, baletky a co já vím, co ještě a já chtěla být prostě šéfová. Alespoň jsem pobavila celou rodinu. :D :)

      Vymazat
  5. Hezké sny. :) Jen upozorňuji, že mít vlastní dům není jen zábava, ale i dost práce. :D

    OdpovědětVymazat